html موزیک

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

دانلود آهنگ علاقه خاص از احمد صفایی

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

دانلود آهنگ علاقه خاص از احمد صفایی با دو کیفیت متفاوت خوب و عالی

  • دانلود آهنگ علاقه خاص از احمد صفایی با دو کیفیت متفاوت خوب و عالی

    دانلود آهنگ علاقه خاص از احمد صفایی
    ارائه ای دیگر از سایت تو آهنگ در این ساعت دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علاقه خاص منتشر شده از احمد صفایی با دو کیفیت متفاوت خوب و عالی
    دانلود آهنگ علاقه خاص به همراه متن این ترانه دوست داشتنی
    متن شعر و ملودی: احمد صفایی ، تنظیم و میکس و مستر قطعه: امیر حیدری
    Download New Song Ahmad Safaei Called Alagheye Khas With Direct Links 128 & 320 In Toahang

    Ahmad Safaei Alagheye Khas دانلود آهنگ علاقه خاص از احمد صفایی

    ▬ ♮ ▬▬▬ ▬▬ ♮ ♫ ♮ ▬▬ ▬▬▬ ♮ ▬

    متن آهنگ علاقه خاص از احمد صفایی

    ♮ ♫ ♮ دوست دارم که تو باشی پیشم کنارت ساعت هام احساسی میشن
    خوب و بد حالم دست توئه تپشای قلبم بند توئه
    ♮ ♫ ♮ فکر نکن از دوست داشتن من کم میشه
    برعکس عشقم داره به تو بیشتر میشه ▬
    ♮ ♫ ♮ جاتو محکم کردم توی قلبم موندی
    منه دیوونه بی کله رو به عشق رسوندی ▬
    ♮ ♫ ♮ یه علاقه خاص هست بین من و تو
    کسی عاشق نیست اینطوری عین من و تو ▬
    دور و وریام حسودی میکنن به من و تو
    ♮ ♫ ♮ ما با هم چفتیم اینه خوبی عشق من و تو
    یه علاقه خاص هست بین من و تو ▬
    ♮ ♫ ♮ کسی عاشق نیست اینطوری عین من و تو
    دور و وریام حسودی میکنن به من و تو ▬
    ♮ ♫ ♮ ما با هم چفتیم اینه خوبی عشق من و تو
    ♮ ♫ ♮ من حسم به تو یه حس خیلی خاصه
    قلبم میخواد با دیدن چشمات وایسه ▬
    ♮ ♫ ♮ میشه از توی چشمات این عشق نابو دید
    میشه کنار تو دل از غصه ها برید ▬
    ♮ ♫ ♮ یه علاقه خاص هست بین من و تو
    کسی عاشق نیست اینطوری عین من و تو ▬
    ♮ ♫ ♮ دور و وریام حسودی میکنن به من و تو
    ما با هم چفتیم اینه خوبی عشق من و تو ▬
    ♮ ♫ ♮ یه علاقه خاص هست بین من و تو
    کسی عاشق نیست اینطوری عین من و تو ▬
    ♮ ♫ ♮ دور و وریام حسودی میکنن به من و تو
    ما با هم چفتیم اینه خوبی عشق من و تو

    علاقه خاص احمد صفایی

    دانلود همه آهنگهای احمد صفایی
    ▬ ♮ ▬▬▬ ▬▬ ♮ ♫ ♮ ▬▬ ▬▬▬ ♮ ▬

    دانلود آهنگ علاقه خاص از احمد صفایی منتشر شده از رسانه اینترنتی تو آهنگ

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۴
Mehdi Jahani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی